Dugligt

Det kändes först lite knepigt. Trodde att du skulle må lite halvdåligt. Men skönt att du inte fått något bryt och mördat mig i sömnen iaf.  Har oroat mig lite för att du skulle få en knäck och explodera. Men hittills verkar det visa sig som att du iaf klarar av att rikta in dig på att vi bara ska vara och förbli vänner framöver. Det kanske bara behöver sjunka in.

Känslomässigt är jag själv ganska avtrubbad nu. Men så blir det väl alltid.

Ska vi se vem som råkar falla för någon och fastna känslomässigt först? Kan säga en femtiolapp till den som blir tvåa? ;P Iofs är det lättare för dig att tjäna in på mig, eftersom jag jobbar lite mer på att träffa människor, men du får nåt att kämpa för iaf. hihi.

Tack för igår och idag, har känts skönt att kunna få umgås utan krav, krångel och sådant bajs. Nu när det är slut verkar du kunna prata mycket mer med mig än när vi var tillsammans iaf, det är lite spännande. Nu kanske jag får veta mer hemlisar om saker och ting. Höhö.

Meep!

Kommentarer
Postat av: Fraggel

Det är inte kvicksand direkt, men det lär väl sjunka in tids nog. Det är ett helvete att vara efterklok.

2008-08-04 @ 18:48:45
Postat av: Mutti

Hej vännen,

Man har alltid ett val och det val man gör är alltid det rätta just då. Efterklok är ett ord som jag skulle vilja radera ut ur SAOL... Det har aldrig tillfört någon något gott...

2008-08-04 @ 22:12:44
URL: http://luckan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0