Har jag glömt..

..att nämna att jag älskar regn?

Sedan inatt och hela dagen idag har det formligen öst ner vattenmassor från ovan. Det är kanske det absolut mysigaste som finns, utom kanske det möjliga tillägget av blixtar och dunder som skulle kunna göra saken lite bättre.

Ute i regnet nyss gick någon stackars högstadieelev förbi med "blöjbyxor". Ja ni vet sådana som drar ner byxorna så långt att halva röven hänger ut och man ser mer kalsong än byxa på stackarn. Har de aldrig sett sig själva på avstånd när de försöker gå i kläder som sitter så? Har de aldrig sett någon annan göra det?

Tror inte det är så många som faktiskt VILL se ut som om de bajsat på sig när de går omkring stelbenta för att de inte kan böja knäna pga risken att tappa byxorna. Jag måste nog fan i mig citera Denis Leary: PULL UP YOUR PANTS!

Jävla iddis.

Jag är inte snygg, har inte stil eller modemedvetenhet för fem öre. Men inte fan vill jag gå omkring och se ut som om jag bajsat på mig?!  HAHAHAHA stackare.

Nej, åter till rökelse, film och tända ljus i vardagsrummet medan regnet slår mot rutorna.

Meep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0