Ny dag, nytt fix

Kanske dags att jag börjar ställa in tidsfördröjningen som den ska vara på mina surroundkanaler, utveckla det invecklade kabeltrasslet från gröntunnan och ställa undan det som inte används. Kanske borde jag sortera upp böckerna, rollspelsböckerna, tv-spelen och DVD-filmerna i bokhyllorna... Frågan är om jag kan motivera mig idag eller inte, vad tror ni?

Den där förkylningen håller tydligen på att sätta sig med. Inte så hög pollenräkning nu, så det är inte det som djävlas iaf. Ytterligare ett bevis på att man inte ska träffa för mycket folk när man dricker sprit. Man får ju inget immunförsvar kvar alls att skydda sig från äckel päckel. Muaha!

Hmm, vad kan det bli till sen frunch då månntro? Steka på några heta hundar, klaska på lite hemlagad senap(välkommen till Norrland) och käppschupp för att mumsa? Hmm, men jag saknar ju lite god gurkmajo eller rostad lök... Inte lika roligt då, och absolut inte lika roligt ensam.

Jag tror jag fått en överdos i besökare nästan. Sedan jag flyttade in i fredags har jag nästan haft fler besökare här än på 4 månader där borta. Spännande, problemet är väl att mycket vill ha mer?

Så kom hit ffs! Det finns kaffe, té, Luffy och allt möjligt att hitta på. Bor du i Sundsvall och inte är främmande för idioti, hör av dig!

Meep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0