Om kött är mord..

..så smakar mord förbannat djävla gott med lite pommes och en god sås till!

Skämt åsido: gårdagen ägnades till en kort tur iväg på ärenden. Var skönt att få vara med Haplo några timmar. Har saknat den förbenade iddin en hel del faktiskt. Pengar åsidosattes till räkningar, ett par inköp gjordes och mat handlades efter en tur ut till Kerstin. 

7 kg kött uppdelat på lövbiff, pepparbiff, köttfärs och fläskkarré. Portionsförpackat i påsar och numer instoppat i frysen så jag "bör" klara mig resten av månaden. Torrvaror har jag ju gott om, så kan jag bara låta bli att svulla eller bjuda för många på mat jag räknat åt mig själv så ska det inte vara några problem.

Liggfåtölj i grönsvart skinn, precis en sådan jag velat ha sedan Ikea började sälja dem i buffelskinn för ca 15 år sedan. De kostade då strax över 6000kronor. Idag är skinnmöbler billigt jämfört med då.  Kerstin hittade denna på Fyndlagret åt mig för 575 pengar, så inte alls tokigt. Speciellt då jag försöker ha hela mitt vardagsrum i endast svart, grått och grönt.
Den tar mycket plats, men satans vänstra pungkula vad skön den är! Välkommen till min nya tv-spelsfåtölj säger jag. Muahaha!

Mer sedan, laters.

Kommentarer
Postat av: Mutti

Hej sonen,

Har du nån bild så jag får se?

Kramen från mamman

2008-08-21 @ 16:19:13
URL: http://luckan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0