Uffah!

Njeh, idag var en skön men lite udda dag. Vaknade efter några få timmar orolig slummer av att André ringde som avtalat och väckte mig. Det drulades hit och dit lite för att sedan hämta upp lite ljus och några tallrikar hos Kerstin. Den jävla fan överraskade mig med en skylt hon beställt. Jävla dumsnälla människa. Sluta vara så förbannat snäll hela tiden. Vi andra känner oss som skitstövlar i jämförelse ibland. ;) 

Skämt åsido, snattade åt mig lite pant och fick låna lite krimskramsväxel och det drälldes vidare till Bauhaus och Plantagen. Detta resulterade i skräckinjagande mängden av tre små kaktusar för min del och två hyllplan med konsoller till André. Avslutning med lunch på mAx varefter jag köpte mjölk på Maxi.

Väl hemma igen tog ett par timmar Tomb Raider Anniversary överhanden och kroppen började värka lite här och där. Småfrusenhet infann sig och jag slocknade till ACDC. Vaknade med kanske lite feber, illamående(jepp, mår alltid illa när jag vaknar, nu vet ni) och mer värk. Drällt omkring hemma, spelat lite TF2 och sedan lite xbox med André som tittade in med min dosa.

Nu vete fan vad som händer. Utom att jag funderar på att dricka sista halvlitern mjölk.. det är så förbannat jävla gottigottgott!


MEEP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0