Hey =)

Ny blogg, ny lägenhet på fredag, ny start på ensamheten och framtidens eventuella happenings.

Gårdagen: Flytthjälp till en god vän och hans sambo. Luffy fick leka ett tiotal timmar med Ture, deras boxer.

Idag: Trötthet och värk efter gårdagens slit. Både jag och Luffy är lagom slut  och det är antagligen bara slappa på tapeten. Ser på Kung Fu Panda och inväntar en Dr. Pepper som kommer med Kerstins bror om en stund.
Mycket händer nu, saker går fort. Flyttar till Bergsåker på fredag. Har flytthjälp av flera vänner som ställer upp, det känns riktigt skönt.  Det kommer antagligen gå rejält fort med så många, tyvärr saknas ett skåp på släpet jag får låna, men det funkar ändå.

Det börjar kännas riktigt skönt att få ordning och ha allt packat iaf. Slipper oroa mig att saker ska ligga löst och drälla. Lägenheten kommer nog att bli hyfsat jävla fin i slutändan tror jag. :D

Imorgon: Det får vi se då.

Kommentarer
Postat av: cammie

sv: du kommer nog in i det snabbt. säker på det :)

2008-07-30 @ 13:16:54
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0