Saker händer

Här i livet händer saker. Ibland är det bra skit och ibland är det dålig skit.

Jag har nyligen fått en jävla massa bra skit som trillat mig i knät och fått mig att börja se framåt, uppåt och ljust på saker och ting.

Och jag har dessutom nyligen fått även lite dålig skit som så småningom kommer att medföra en hel del misär och bråk med hjärnan.

Dock är det såhär: Jag är starkare tack vare mitt liv och hur jag har mått ända sedan jag klämdes ut skrikandes. Denna styrka är väl vad som gör att jag kommer att orka mig igenom detta med, och såklart vännerna. De RIKTIGA vännerna. Dvs inte de ytliga som går till kryddhyllan direkt när de ser att det finns öppna sår att strö salt i.


Första inlägget sedan -10?
Cool beans, Batman!


Om ni har (o)tur så kanske det kommer fler, jag skriver ju alltid av mig när det är extra bra eller extra dåligt. :P

Nåväl, fuck you och god natt på er, Xboxen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0